Ο νόμος της διατήρησης της ενέργειας ορίζει ότι: σε ένα κλειστό σύστημα, η ενέργεια δεν μπορεί να προστεθεί ούτε να απομακρυνθεί — μπορεί μόνο να μεταφερθεί.
The law of conservation of energy says that: In a closed system, energy cannot be added or removed – it can only be transferred.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.